ایروبیک کار با وزنه (Body Pump)

بادی پامپ یکی از پکیج های اصلی کمپانی les mills می باشد.این پکیج ارائه شده توسط شرکت BEach body می باشد .


همیشه در باشگاه های ایروبیک و فیتنس یک جای خالی وجود داشت
و آن هم تمرینات با وزنه و هالتر بود


اما مشکل اساسی بدنسازی نه به سبک بدنسازها،بلکه بدنسازی که فقط باعث افزایش قدرت شود

کمپانی لس میلس این مشکل را با ارائه پکیج استثنایی و فوق العاده بادی پامپ حل کرد

با استفاده از روش و فرمول بادی پامپ که یکسری تمرینات قدرتی با تکرار بالا و وزنه های سبک می باشد ، چربی سوزی و افزایش قدرت عضلانی حاصل میشود

در مورد این پکیج میتوان بیان نمود که یکی از سریع ترین راه های کسب تناسب اندام و چربی سوزی است

بادی پامپ هم اکنون در سراسر دنیا دارای جنبش میلیونی می باشد

 

 

 

 

 

 سایت اصلی محصول :

http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/les-mills-pump-workout.do

اطلاعات دی وی دی ها و برنامه زمانی کار با دی وی دی ها :


 و مزایای آنBody Pump
  
تهیه و تدوین: مجید خرمی
 
Body Pump چیست؟
 Body Pump  سریعترین راه شکل دادن بدن و از بین بردن چربیهای آن است. یک کلاس قدرتی و ویژه با وزنه و هالتر که برای همه گان مناسب می باشد. این کلاس برای آقایان و خانمهایی که قصد افزایش قدرت خود از طریق تمرینات هوازی را دارند، بسیار عالی و مناسب می باشد. سهولت و سادگی این کلاسها، Body Pump  را بعنوان یک نقطه شروع بسیار عالی جهت افزایش قدرت و اعتماد به نفس معرفی می کند.
شما با همراهی یک موسیقی اصیل و سرشار از انرژی و همچنین حرکات بسیار جالب و بی نقص، یک تمرین 45 تا 60 دقیقه را که براساس کار بر روی اکثر عضلات اصلی بدن و بصورت گروهی می باشد تجربه خواهید کرد.
 
 
مزایای شرکت در کلاس های بادی پامپ
- مصرف بیش از 600 کالری انرژی در هر کلاس جهت سوزاندن چربیهای بدن شما.
- افزایش و بهبود قدرت عمومی عضلات شما.
- بهبود و رشد وضعیت آمادگی جسمانی عمومی بدن شما.
- بهبود و افزایش تراکم استخوانهای بدن شما. (جهت جلوگیری و درمان پوکی استخوانها)
- دادن حس موفقیت و اعتماد بنفس به شما.
دانستنیهای بیشتر در مورد Body Pump
 
*دانش نیرو است
چطور می توان مدعی شد که بادی پامپسریعترین راه تغییر شکل بدن است؟ چه دانشی در کنار کسب نتایج از آن وجود دارد؟ همه مواردی که در مورد چرایی و چگونگی عملکرد برنامه های بادی پامپ وجود دارد و نیازمند آنها می باشیم در زیر آمده است. بنابراین موارد زیر را در اختیار خود قرار دهید تا بیشتر در مورد فیزیولوژی، تغییرات فیزیکی و فواید بادی پامپ متوجه شوید.
 
 
بادی پامپ برای شما چه کاری انجام می دهد؟
1- بادی پامپ کالری می سوزاند.
    بدن شما برای انجام فعالییتهای فیزیکی نیاز به انرژی (که با واحد کالری سنجیده می شود) دارد. انرژی مورد نیاز برای فعالیتهای فیزیکی از طریق یکی از سه سیستم انرژی بدن که می تواند هوازی یا غیر هوازی باشد، تأمین می گردد.
·        سیستم غیر هوازی لاکتیک (سوخت = کربوهیدرات)
·        سیستم غیر هوازی فسفات (سوخت = کربوهیدرات)
·        سیستم هوازی (سوخت = کربوهیدرات و چربی)
    جابجایی بین این سیستمها بستگی به شدت و مدت زمان یک فعالییت دارد. تمرینات کوتاه مدت شدید انفجاری عمدتا در دو سیستم غیرهوازی عمل می کنند در صورتیکه تمرینات با شدت کمتر و طولانی تر بیشتر از سیستم هوازی استفاده می کنند.
    تحقیقات نشان می دهد که در هر کلاس بادی پامپ بطور متوسط 473 کیلو کالری سوزانده می شود. این رقم شامل میزان مصرف اکسیژن زیادی است که حین تمرین (EPOC) جهت تولید گرما و انرژی همکاری می نماید. بطور ساده می توان گفت: این عدد جهت سوخت کالری بطور کامل و تولید انرژی تا زمانی که یک کلاس کامل به اتمام برسد، می باشد. بطور متوسط 16.7 % از کالری سوخته شده از منابع چربی بدن و 83.3 % مابقی از منابع کربوهیدرات تأمین می گردد. حرکات موجود در حین کلاس باعث می شود که ریکاوری عضلات بعد از کلاس بصورت یک متابولیسم استراحت افزایش یافته باشد. همچنین متابولیسم استراحت در افرادی که بطور منظم در کلاسهای بادی پامپ شرکت می نمایند، افزایش یافته و از آنجایی که حجم عضلات باریک بیشتر می شود، بنابراین تارهای عضلانی نیازمندِ منابع انرژی با ارزش غذایی بالایی می باشند.
 
((بادی پامپ باعث سوختن کالری در حین کلاس و همچنین بعد از کلاس می شود))
 
2- بادی پامپ توده عضلات باریک شما را بوسیله بهبود در روند قدرت و استقامت عضلانی افزایش می دهد.
 مشاهده بهبود عضلانی مهمترین نتیجه قابل توجه در انجام بادی پامپ است. این بهبود بصورت افزایش در توده عضلات باریک (بدون چربی) و کاهش در میزان چربی کلی بدن اتفاق می افتد. میزان افزایش قدرت عضلات درگیر و چربی سوزی، بین شرکت کنندگان در این کلاسها متفاوت است. میزان پیشرفت بطور مستقیم و جدی بستگی به سطح آمادگی جسمانی اولیه افراد دارد. به اینکه هر چند وقت یک بار تمرین می کنند و به چه میزان در حین یک کلاس سخت تمرین کرده و فشار وارد می کنند.
   افراد با میزان آمادگی جسمانی متوسط می توانند نتایج مثبت و خوبی در تغییر شکل بدن خود بصورت 2 الی 3 بار تمرین در هفته و بعد از یک دوره 6 تا 12 هفته ای مشاهده کنند.
   در  بادی پامپ از تکرارهای زیاد استفاده می شود. این گونه از تمرینات استقامتی بیشتر تارهای عضلانی نوع 1، که از نوع تارهای عضلانی با قطر کوچکتر و در حین تمرینات مستمر استفاده می شوند، بکار می گیرد. این مهمترین دلیل برای بیان این مطلب است که افزایش حجم کلی در بادی پامپ در مقایسه با تمرینات سنگین وزنه با تکرار کم، کمتر است. در واقع شدت در کلاسهای بادی پامپ بر اساس حجم کلی کار می باشد تا بر اساس میزان وزنه و باری که در برنامه های بدن سازی استفاده می شود. به کلام دیگر، شما نمی توانید با انجام کلاسهای بادی پامپ افزایش حجم زیادی داشته باشید، تنها شما افزایش توده عضلات باریک را که باعث قوی تر شدن و استقامت بهتر میشود، تجربه خواهید کرد. قدرت
  افزایش قدرت در هفته های اول تمرینات بادی پامپ از طریق بهبود اثر مسیر عصبی عضلانی اتفاق می افتد. بنابراین افزایش سریع قدرت اولیه و سپس تثبیت آن با انجام مداوم تمرینات، می تواند نتیجه برنامه های تمرینی افراد در کلاسهای  بادی پامپ باشد.
 افزایش بیشتر قدرت پس از حدود 6 هفته قابل مشاهده است. در این موقع تعداد تارهای عضلانی خیلی بیشتری از بدن بسیار بهبود یافته و شما کاملا از عهده یک کلاس کامل و خواسته های آن برمی آیید. مجدداً میزان ساخت عضلات بستگی به میزان سطح آمادگی جسمانی و قدرت شرکت کنندگان جدید در کلاسهای بادی پامپ دارد.
 
 
استقامت
استقامت عضلانی
   بادی پامپ در نهایت بعد از سلسله تمرینات قدرتی و تمرکز بر روی اصل شرطی سازی عضلات جهت رسیدن به نتیجه، بر روی استقامت قرار می گیرد. اعضای کلاس گستره مختلفی از حرکات را استفاده می کنند، مقاومتهای سبک تا متوسط و تکرارهای زیاد در هر تمرین. این گونه از آموزشها یکی از چندین روشی است که می تواند باعث سازگاری عضلانی شود.
 
استقامت قلبی و عروقی
   انجام تمرینات بادی پامپ همچنین می تواند برای سیستم قلبی و عروقی مفید باشد. نگه داشتن بدن در یک سطح بالایی از شدت برای مدت زمان معینی از کلاس، نیازمند یک سیستم قلبی و عروقی خوب می باشد. تکرار تمرینات و کلاسها باعث افزایش اثربخشی و بهبود این سیستم و استقامت قلبی و عروقی می گردد.
 
((بادی پامپ باعث افزایش قدرت عضلات بدون حجیم کردن بدن شما، تغییر شکل بدن و ایجاد تناسب اندام، افزایش سوخت و ساز، قوی تر کردن نسبی بدن، ایجاد استقامت عضلانی و همچنین استقامت قلبی و عروقی بهتر در افراد می شود.))
 
3- بادی پامپ تراکم استخوانها را افزایش می دهد.
 
    بطور جدی پذیرفته شده است که فعالیتهای ورزشی از جمله فعالیتهایی که در کلاسهای بادی پامپ انجام می شود،   می تواند باعث افزایش توده استخوانی گردد. جهت رسیدن به این مطلوب در کلاسهای بادی پامپ، باید وزنه هایی را تجربه کنیم که بیش از آنهایی باشد که در طول فعالیتهای روزانه با آنها برخورد می کنیم. وزنه های پویا که باعث ایجاد فشردگی در تمریناتی مانند اسکاتها، لانجها و ... می شوند، باعث تحریک در تولید استخوانهای جدید و در نهایت باعث افزایش توده استخوانی می گردند.
 
((بادی پامپ استخوانهای شما را قوی کرده و می تواند باعث کاهش احتمال پوکی استخوان شود.))
4- بادی پامپ می تواند حالت بدن شما را بهبود دهد.
 
      بادی پامپ قدرت هسته مرکزی بدن شما و همچنین پایداری آن را ارتقاء داده و با بکارگیری وزنه های آزاد در یک گستره وسیعی از حرکات، دستیابی به افزایش قدرت عملی را ارایه می دهد. با استفاده از قرارگیری در موقعیت اولیه صحیح، همچنین بادی پامپ تأکید بر استفاده و نگه داشتن حالت و راستای صحیح بدن در حرکات پویا و ایستا را دارد.
 

 

چهار دی وی دی  -  ۲۸۰۰۰ تومان

افزودن به سبد خرید

کليه حقوق اين وب سایت متعلق به سیب زرد است.