پیلاتس در ده دقیقه !!!

 

پیلاتس سیستم ورزشی است که در سال ۱۹۲۰ توسط ژوزف پیلاتس پایه گذاری گردید و متشکل از ورزش‌هایی است که تمرکز روی پیشرفت انعطاف و قدرت در تمام اندام‌های بدن دارند بدون اینکه عضلات را حجیم کنند یا آن ها را از بین ببرند. و همچنین تاثیر بسزایی در چربی سوزی دارد.

 

آیا هیچ وقتی برای ورزش کردن ندارید؟
ما راه حلی برای شما داریم. فقط ده دقیقه زمان...
هر شخصی که در طول روز حداقل ده دقیقه وقت دارد.

لارا هادسون تمریناتی را طراحی کرده است که شما می توانید هر کدام از تمریتات ده دقیقه ای را بصورت جداگانه در روز انجام دهید . هر تمرین 10 دقیقه زمان می برد که شما می توانید هر ده دقیقه را به تنهایی در روز انجام دهید و یا با هم ترکیب کنید ... و یا با انجام کامل هر 5 تمرین در روز کل بدن خود را آماده کنید .

 

5 تمرین این مجموعه شامل قسمتهای زیر می باشد :

 

PILATES FOR ABS

اعضلات شکم را فعال کرده تا چربی سوزی انجام گیرد و همچنان دارای عضلات محکم در این ناحیه شوید .

PILATES FOR BUNS AND THIGHS

پایین تنه زیبا با انجام دادن حرکات این قسمت نصیب شما خواهد شد!!!

SCULPTING PILATES

این قسمت از مجموعه بر روی شانه ها و بازوها کار کرده تا بدون اضافه شدن عضله لاغر و خوش فرم گردد.

PILATES BURN

با حرکات این قسمت کالری بسوزانید و وزن کم کنید ...

PILATES FOR FLEXIBILITY

افزایش انعطاف پذیری ، آرامش و کشش از مزایای این قسمت هست .

یک دی وی دی با منوی اورجینال و 5 تمرین 10 دقیقه ای .  -  ۱۴۵۰۰ تومان

افزودن به سبد خرید

کليه حقوق اين وب سایت متعلق به سیب زرد است.